14 Απριλίου 2024
22.2 C
Athens

Νερό: 7 συμβουλές για να πίνουμε περισσότερο


Το νερό είναι απαραίτητο για να κρατηθούμε στην ζωή. Για να είμαστε υγιείς πρέπει να παραμένουμε ενυδατωμένοι. Πολλές φορές όμως δεν πίνουμε όσο θα έπρεπε ή όσο χρειαζόμαστε. Πως θα πιούμε περισσότερο; Υπάρχουν μερικές απλές συμβουλές.

7 απλές συμβουλές για περισσότερο νερό

Νερό: 7 συμβουλές για να πίνουμε περισσότερο

  • Βάλε υπενθυμίσεις
  • Βάλε υπενθυμίσεις στο κινητό σου ή χρησιμοποίησε μια εφαρμογή που έχει σχεδιαστεί για να σε προτρέπει να ενυδατώνεσαι τακτικά κατά τη διάρκεια της ημέρας. Αυτές οι ήπιες παροτρύνσεις μπορούν να σε βοηθήσουν να καθιερώσεις μια συνεπή ρουτίνα ενυδάτωσης.
  • Έχε νερό κοντά σου

    Έχε το άμεσα διαθέσιμο, έχοντας μαζί σου ένα μπουκάλι νερού όπου κι αν πηγαίνεις Είτε βρίσκεσαι στη δουλειά, είτε κάνεις ψώνια, είτε γυμνάζεσαι, το να έχεις το έχεις σε απόσταση αναπνοής διευκολύνει την κατανάλωση νερού κατά τη διάρκεια της ημέρας.

Βάλε γεύση 

Αν το σκέτο νερό δεν ενθουσιάζει τους γευστικούς σου κάλυκες, εμπλούτισε το με φυσικές γεύσεις, όπως φρέσκα φρούτα, φέτες αγγουριού ή φύλλα μέντας. Αυτό όχι μόνο προσθέτει μια αναζωογονητική «πινελιά» στο νερό σου, αλλά κάνει επίσης την ενυδάτωση πιο ευχάριστη και δελεαστική.

Χρησιμοποίησε καλαμάκι

Πίνοντας μέσα από ένα καλαμάκι μπορεί να σε διευκολύνει να καταναλώσεις μεγαλύτερες ποσότητες νερού πιο γρήγορα. Επένδυσε σε ένα επαναχρησιμοποιούμενο καλαμάκι για να ελαχιστοποιήσεις τα πλαστικά απορρίμματα.

Παρακολούθησε την πρόσληψη σου σε νερό

Παρακολούθησε πόση ποσότητα νερού πίνεις κάθε μέρα χρησιμοποιώντας ένα ημερολόγιο ή μια εφαρμογή στο κινητό. Η οπτική καταγραφή της πρόσληψης νερού μπορεί να σε παρακινήσει να επιτύχεις τους στόχους ενυδάτωσης και να εντοπίσεις μοτίβα στις συνήθειες κατανάλωσης.

Πίνε με γεύματα και σνακ

Ενσωμάτωσε το νερό στα γεύματα και τα σνακ σου πίνοντας ένα ποτήρι πριν, κατά τη διάρκεια ή μετά το φαγητό. Αυτό όχι μόνο βοηθά την πέψη, αλλά σε βοηθά επίσης να παραμείνεις ενυδατωμένη καθ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας χωρίς να αισθάνεσαι ότι αναγκάζεις τον εαυτό σου να πίνει νερό.

Κάν’ το συνήθεια

Η συνέπεια είναι το κλειδί όταν πρόκειται για τη διατήρηση της ενυδάτωσης. Κάνε την κατανάλωση νερού ένα αδιαπραγμάτευτο μέρος της καθημερινής σου ρουτίνας, καθιερώνοντας συγκεκριμένες ώρες ενυδάτωσης, όπως κατά το ξύπνημα, πριν από τα γεύματα και πριν από τον ύπνο. Με την πάροδο του χρόνου, η ενυδάτωση θα γίνει δεύτερη φύση σου.

Νερό

Άρθρα Διατροφής

Πηγή




Αν θέλετε να μαθαίνετε πρώτοι όλα τα νέα της Υγείας, κάνε Like στη σελίδα μας στο Facebook

Σχετικά άρθρα

Τελευταία Νέα

efimerevonta-nosokomeia
efimerevonta-farmakeia

Δημοφιλή Εβδομάδας

Editors' Picks