15 Απριλίου 2024
20.7 C
Athens

Διατροφή: Τι πρέπει να τρώνε τα παιδιά στις εξετάσεις


Η διατροφή είναι εξαιρετικά σημαντική για το μυαλό μας και την ψυχική μας κατάσταση. Συνήθως, τα παιδιά προτιμούν ενεργειακά ποτά, σνακ με ζάχαρη ή επεξεργασμένα τρόφιμα. Για παράδειγμα πατατάκια, μπισκότα κ.α.. Όμως, αυτά τα σνακ δεν βοηθούν τη συγκέντρωση και κατ’ επέκταση την απόδοση τους κατά τη διάρκεια των απαιτητικών τεστ.

Με τη σωστή διατροφή, ως γονείς μπορούμε να βοηθήσουμε τα παιδιά μας να βελτιώσουν την υγεία του εγκεφάλου τους και να αυξήσουν τη συγκέντρωσή τους.

Ακολουθούν μερικές ιδέες για σνακ που μπορείτε να προσφέρετε στο παιδί σας όσο διαβάζει και προετοιμάζεται για το απαιτητικό διαγώνισμα.

Κατάλληλη διατροφή για τις εξετάσεις

Καρποί και σπόροι

Οι ξηροί καρποί και οι σπόροι είναι ένα ιδανικό θρεπτικό σνακ. Έχει αποδειχθεί ότι βελτιώνουν τη συγκέντρωση και βοηθούν στη γρήγορη σκέψη.

Μούρα

Τα βατόμουρα, τα μύρτιλα, οι φράουλες, τα goji berries και άλλα φρούτα που ανήκουν στην ίδια κατηγορία είναι γεμάτα με αντιοξειδωτικά που βοηθούν τη μνήμη. Είναι επίσης μια εξαιρετική πηγή φυτικών ινών και γλυκόζης και παρέχουν ενέργεια στον εγκέφαλο.

Φρούτα

Απλά και μόνο ένα κομμάτι φρούτο μπορεί να γίνει το τέλειο σνακ. Τα μήλα, τα πορτοκάλια, τα σταφύλια, τα ακτινίδια ή οι μπανάνες μπορούν να δώσουν μια ώθηση ενέργειας στον εγκέφαλο του παιδιού σας, ενώ παράλληλα λαμβάνει βιταμίνες, μέταλλα και φυτικές ίνες.

Μαύρη σοκολάτα

Ένα σνακ για όλους τους chocoholics, τους λάτρεις της σοκολάτας δηλαδή. Η μαύρη σοκολάτα είναι γεμάτη με αντιοξειδωτικά και φυσικά διεγερτικά. Βελτιώνει τη ροή του αίματος στον εγκέφαλό, αυξάνει την παραγωγή ενδορφινών που τονώνουν τη διάθεση και κάνει τα παιδιά περισσότερο ευτυχισμένα.

Αυγά

Τα αυγά είναι μια καλή πηγή πολλών θρεπτικών συστατικών που συνδέονται με την υγεία του εγκεφάλου, συμπεριλαμβανομένων των βιταμινών Β6 και Β12, φολλικού οξέος και χολίνης.

Τυρί

Το σώμα μας χρησιμοποιεί λίπη που προέρχονται από τα τρόφιμα που τρώμε και το τυρί είναι ένας νόστιμος τρόπος για να διατηρήσουμε τον εγκέφαλό του παιδιού μας υγιή. Το τυρί είναι πλούσιο σε ωμέγα 3 και λιπαρά οξέα, μια καλή πηγή υγιεινών λιπών, πρωτεΐνης, ασβεστίου και βιταμινών Β.

Ελιές

Οι ελιές περιέχουν πολυφαινόλες, ένα φυσικό χημικό που μειώνει το οξειδωτικό στρες στον εγκέφαλο. Τρώγοντας καθημερινά τα παιδιά μια μερίδα ελιές, θα βελτιώσουν τη μνήμη τους.

Πηγή: info.lse.ac.uk

 




Αν θέλετε να μαθαίνετε πρώτοι όλα τα νέα της Υγείας, κάνε Like στη σελίδα μας στο Facebook

Σχετικά άρθρα

Τελευταία Νέα

efimerevonta-nosokomeia
efimerevonta-farmakeia

Δημοφιλή Εβδομάδας

Editors' Picks